tirsdag 23. mars 2010

Spør Lissie info - Ask Lissie info


OM HUD, HÅR OG MAKE-UP! - About skin, hair and Make-up
Som noen av dere allerede vet er jeg bl.a. utdannet make-up artist.
Nå for tiden får jeg brukt lite av disse kunnskapene. Derfor tilbyr jeg dere å spørre meg det dere måtte lure på innen temaene hud, hår og make-up.

Tidligere hadde jeg websider der jeg tok imot spørsmål om disse emnene.
Det var utrolig populært! Men på grunn av sykdom ble jeg nødt til å legge ned sidene. Etterpå har jeg fått utrolig med mailer med spørsmål om jeg ikke skal starte opp igjen. Så herved er jeg i gang igjen :)

Har du noe på hjertet så send meg en mail eller kommenter i en av trådene. Så svarer jeg her i bloggen.

***

As some of you already knok I am o.a. a trained make-up artist.

At time being I don't get to use so much of my knowlegde. Thererfore I offer you to ask med about the things you may wonder about within the themes skin, hair and make-up
For å couple of years back I had my own web-pages where I wrote about make-up and received questions about these themes. That was extremely popular. But I was forced to close thos pages because of the fact that I was being ill.

Afterwards I have been receiving lots of mails with questions about if I am going to start those pages again. Så here I am. This time in a blog. So it is a bit different. But anyway :)
Do you have a questian for me? Send me a mail or comment on one of my threads. And I will answer you here in my blog.

3 kommentarer:

  1. Første spørsmål er kommet inn:

    SPØRSMÅL:
    Du Lissie, jeg tør ikke klippe håret, det gjør så vondt.... :-(

    SVAR:
    Det er ikke så mange tips å gi. Bortsett fra å greie håret godt selv før man går til fristøren + å bruke en god balsam sånn at det ikke floker seg så lett igjen. Prøv f.eks. natusan sin spraybalsam. Den er laget for at håret skal bli lett og gre og ikke floke seg.

    Et tips er og å gi beskjed til frisøren om at du er veldig hårskjær/at det lugger fort når noen rører håret ditt....

    Hilsen Lissie

    SvarSlett
  2. Hei Lissie! Wow, nå var det mye spennende å lese og se på bloggen din. Så morsomt at du har blitt omtalt i både danske og norske magasiner! For en ære! Du kreerer så nydelige og morsomme smykker, så det er jo ikke noe rart at media blir interessert!
    Nå gleder jeg meg også til du skal komme med tips om hud, hår og make-up. Jeg er lærenem!

    Ønsker deg en deilig tirsdag, Lissie!
    Klem fra
    Anette Willemine

    SvarSlett
  3. Anette Wilhelmine: Det virker ikke som det kommer inn så mange spørsmål foreløpig. Så jeg skal komme med tips og råd uavhengig av spørsmål. Etter hvert :)

    SvarSlett

Takk for din kommentar. :D
Thank you for your comment. :D

Hvordan finne din armbåndstørrelse - How to find your bracelet size

 Hei! I dag tenkte jeg at det var på tide å skrive om hvordan man finner sin armbåndstørrelse. For jeg vet mange sliter med det. Problemet e...